نوشته‌ها

انگیزه نامه مهندسی دریا

در ادامه یک نمونه انگیزه نامه مهندسی دریا (Marine Engineering) را ملاحظه می کنید که برای اخذ پذیرش از رشته کارشناسی ارشد Naval Architecture and Marine Engineering ارائه شده است.

مهم: این نمونه یک نمونه از هزاران نمونه انگیزه نامه است که در سطح اینترنت یافت می شود. لطفاً برای جلوگیری از بروز سرقت ادبی (Plagiarism) و ریجکت شدن درخواست پذیرشتان، از هرگونه کپی برداری از محتوای انگیزه نامه های آنلاین خودداری کنید.


مطابق با توضیحات وب سایت آی استخدام، در دوره مهندسی دریا یا مهندسی کشتی “علوم و فنون مربوط به اداره فنی امور کشتی‌ها آموزش داده می‌شود و هدف تربیت افراد متخصص در حد کارشناس برای امور فوق است. آموزش این دوره به صورت دروس نظری- عملی- کارآموزی بعلاوه کارورزی در روی کشتی است. فارغ‌التحصیلان این دوره به عنوان کارشناس، آمادگی و صلاحیت هدایت فنی کشتیها و اداره امور مربوط به تعمیر ، نگهداری آنها و همچنین آمادگی تقبل مسوولیتها و مشاغل فنی مربوط به صنایع دریایی در کارخانجات کشتی‌سازی و سازمانهای وابسته را خواهند داشت. با پیشرفت صنایع دریایی کشور و اولویتی که دولت برای توسعه حمل و نقل دریایی در ایران قائل شده است و با توجه به گسترش ناوگان بازرگانی کشور و طرح ایرانی کردن پرسنل دریایی اهمیت این رشته روشن می‌شود. علاقه‌مندان این رشته باید از سلامتی جسم برخوردار و مایل به کار و مسافرت در دریاها باشند.”

شایان ذکر است، فارغ التحصیلان رشته مهندسی دریا، معمولاً جذب شرمت های کشتی رانی داخلی و خارجی شده و آن دسته از فارغ التحصیلانی که قصد ادامه تحصیل دارند، با نگارش انگیزه نامه مهندسی دریا (انگیزه نامه مهندسی کشتی) از دانشگاه های معتبر خارجی پذیرش دانشجویی در رشته Naval Architecture and Marine Engineering می گیرند.

Statement of Purpose

Naval Architecture and Marine Engineering program

نمونه انگیزه نامه مهندسی کشی Marine Engineering Naval Architecture

نمونه انگیزه نامه مهندسی دریا (مهندسی کشتی) Marine Engineering Naval Architecture

 

برای دریافت خدمات نگارش حرفه ای انگیزه نامه از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید: