فعالسازی جستجوی هوشمند سایت ترجمه ترنس ۲۴

امکان جستجوی هوشمند در سایت تیم ترجمه و نگارش محتوای Trans24

فعالسازی جستجوی هوشمند سایت ترجمه ترنس ۲۴

فعالسازی جستجوی هوشمند سایت ترجمه ترنس ۲۴ به اطلاع کلیه مشتریان عزیز می رساند، فعالسازی جستجوی هوشمند سایت ترجمه ترنس ۲۴ با بهره گیری از فناوری AJAX بر روی سایت راه اندازی شد. بدین ترتیب با وارد کردن چند کلمه از عبارت مورد نظر پیشنهادات لازم در خصوص عبارت احتمالی مورد جستجو نمایش داده میشود. بدین ترتیب با سرعت بیشتری اطلاعات مورد نیاز در سایت مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 را خواهید یافت.

شایان ذکر است، نوار جستجو برای سهولت دسترسی در منوی بالای سایت قرار داده شده و همواره در تمامی صفحات نمایش داده می شود. امید است با فعالسازی جستجوی هوشمند سایت ترجمه ترنس ۲۴ دسترسی شما عزیزان به مطالب سایت و وبلاگ مرکز، راحت گردد.

سایت ترجمه و نگارش محتوای Trans24

 

به اطلاع کلیه مشتریان عزیز می رساند، فعالسازی جستجوی هوشمند سایت ترجمه ترنس ۲۴ با بهره گیری از فناوری AJAX بر روی سایت راه اندازی شد. بدین ترتیب با وارد کردن چند کلمه از عبارت مورد نظر پیشنهادات لازم در خصوص عبارت احتمالی مورد جستجو نمایش داده میشود. بدین ترتیب با سرعت بیشتری اطلاعات مورد نیاز در سایت مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 را خواهید یافت.شایان ذکر است، نوار جستجو برای سهولت دسترسی در منوی بالای سایت قرار داده شده و همواره در تمامی صفحات نمایش داده می شود. امید است با فعالسازی جستجوی هوشمند سایت ترجمه ترنس ۲۴ دسترسی شما عزیزان به مطالب سایت و وبلاگ مرکز، راحت گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *