حضور فعال تیم ترجمه و نگارش محتوای Trans24 در اولین سمینار جوملا در ایران

حضور تیم ترجمه و نگارش محتوای Trans24 و ارائ هترجمه همزمان در اولین سمینار جوملا در ایران شهر مشهد

حضور فعال تیم ترجمه و نگارش محتوای Trans24 در اولین سمینار جوملا در ایرانمرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 در تاریخ پنجشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۱ در اولین سمینار جوملا در ایران (JoomlaDay) در شهر مشهد مقدس حضور پیدا کرد و در چندین مورد اقدام به ارائه خدمات ترجمه همزمان برای سخنرانان ویژه سمینار آقای Hagen Graf و خانم Christine Graf و نیز ارائه چکیده ترجمه فیلم ریاست بنیاد Open Source Matters یا OSM آقای Paul Orwig و رئیس اسبق آن آقای Ryan Ozimek به مناسبت اولین روز جوملا در ایران اقدام نمود.

لازم به ذکر است جوملا (Joomla) مشهورترین و جامع ترین سیستم مدیریت محتوای وب (CMS) می باشد که برای راه اندازی سایت های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

محورهای ترجمه همزمان مرکز Trans24 در این سمینار عبارت بودند از:

  1. جوملا در دنیای موبایل (Joomla in the Mobile World) ارائه شده توسط آقای Hagen Graf نویسنده صاحب نام کتاب های جوملا و سایر راه کاری های وب
  2. نیاز به تعلق داشتن (Need to Belong) ارائه شده توسط خانم Christine Graf مدیر سایت Cocoate.com شامل مباحث روانشناسی و تحول در رهبری مرکزی

همچنین آقای مهندس سیدمحمد موسوی مدیرعامل شرکت سریرا ایده نگار و مدیر اجرایی مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 در نوبت صبح سخنرانی ها، سخنرانی ای با عنوان “نقش جوملا در کارآفرینی” ارائه نمودند.

نیز در پی حضور موفقیت آمیز Trans24 در سمینار جوملا، مهندس توسلی مدیر روابط عمومی این مجموعه اعلام داشت: “این مرکز آمادگی همکاری با شرکت ها، سازمان ها و مؤسسات برای ارائه خدمات ترجمه به ویژه خدمات ترجمه همزمان و ارائه مترجم همراه برای کنفرانس ها، سمینارها، همایش ها و نشست های بین المللی و تورها را دارد”.

مراسم اختتامیه سمینار جوملا که به همت مرکز جوملا فارسی برگزار گردید، در ساعت ۲۰:۰۰ با اهدای تقدیرنامه و لوح یادبود به دست اندرکاران و سخنرانان سمینار به پایان رسید.

2 پاسخ
  1. جوملا فارسی گفته:

    سلام

    بهتر بود به سایت جوملا دی و جوملا فارسی هم لینک می دادید !

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *